Nasi uczniowie odnieśli sukcesy w kolejnym konkursie. Był to Ogólnopolski Konkurs Plastyczno- Literacki: „Twórczość ks. Jana Twardowskiego widziana oczami dziecka”. Zadaniem uczestników było zilustrowanie wybranego utworu literackiego. Nie było to łatwe zadanie. A jednak warto było popracować!

Tym razem laureatami w swoich kategoriach wiekowych zostali:

I MIEJSCE: Damian Kowalski, Karolina Muszyńska, Michalina Sibińska, Wiktor Woziński

II MIEJSCE: Bartosz Szuster

III MIEJSCE: Dominik Jasiewicz

Serdecznie Wam gratulujemy!

Uczniowie z SOSW w Rydzynie brali udział w Ogólnopolskim konkursie plastycznym: „Piękna nasza Polska cała”, którego celem było wzbudzanie zainteresowania dzieci i młodzieży bogactwem polskiej przyrody, światem roślin, zwierząt, pięknem krajobrazów, uwrażliwianie na piękno otaczającego nas świata. Z dumą informujemy, że laureatami tego konkursu zostali:

Weronika Lester, Dominik Jasiewicz i Leszek Kościański.

Link do wystawy z konkursu:

 https://cloud5p.edupage.org/cloud?z%3AAdLus3ZvAaIgEvyMVEviRyQa0FWgu7abJGLGcx6j8wnKpI493onkEqsmVvoT5T%2BJ

Nasi uczniowie brali udział w Ogólnopolskiem Konkursie Plastycznym „MOJA MAMA MAMUSIA MAMUNIA…” pod hasłem: "Z mamą dbam o zdrowie”. Z ogromną przyjemnością przyjęliśmy informację, że wśród zwycięzców znaleźli się młodzi artyści z SOSW w Rydzynie.

Oto laureaci:   Leszek Kościański, Dominik Jasiewicz, Ada Mielcarek, Michasia Sibińska i Mateusz Michalski. Gratulujemy Wam serdecznie!

22 czerwca odbył się piknik z okazji zakończenia roku szkolnego w Powiatowym Zespole Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dzieci.
Podczas spotkania koordynator zespołu- pani Ewa Szydłowska wręczyła dzieciom kończącym terapię dyplomy i upominki. Następnie dzieci aktywnie uczestniczyły w atrakcjach przygotowanych przez terapeutki. Była to dobra okazja do integracji rodzin dzieci  objętych terapią, wymiany doświadczeń i podsumowania efektów pracy specjalistów oraz postępów dzieci. 
Życzymy udanych wakacji !!!

W drugim semestrze uczniowie Szkoły Podstawowej dla Dzieci Słabosłyszących i Niesłyszących uczestniczyli w zajęciach innowacji pedagogicznej „Programowanie i robotyka”. Podczas 6 zajęć (1 lub 2 godzinnych) uczniowie uczyli się tworzyć kody do danych instrukcji („Kodowanie na dywanie”); tworzyć algorytmy w grze Scottie Go!; uruchamiać Ozoboty, rysować na podstawie kodów graficznych trasy, które miały pokonać Ozoboty; uruchamiać Photony, sterować ich ruchem, zmieniać kolory czułek, dodawać dźwięki, tworzyć proste programy; z wykorzystaniem zestawów LEGO Education WeDo 2.0. konstruować roboty zgodnie z instrukcją w programie i je programować; a także zapoznali się z oprogramowaniem i zestawami BeCreo programując sygnalizację świetlną i termometr.